Glöm stort och rätt. Tänk snabbt och äkta!

2018-04-10

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.
konstverk på Experience Center

Bara en äkta upplevelse kan påverka ett beteende. Därför har vi byggt Experience Center.


Det är en tuff värld därute. Konkurrensen om kunderna är stenhård. Dagens konsumenter bryr sig inte om du arbetar hårt med dina idéer eller strategier. Och ärligt talat – dina medarbetare är inte heller intresserade om de förblir oberörda. Vi är alla människor och vi bryr oss endast om det som verkligen berör oss och känns meningsfullt i vårt arbete och för våra nära och kära.
 
För att nå ut måste du hela tiden erbjuda upplevelser som känns äkta och relevanta för din kund. Och det gäller att hålla ett högt tempo. Störst är inte längre bäst. Nu skapas framgång på marknaden utifrån snabbhet och förmågan att ge kunden de rätta upplevelserna.
 
Men för att skapa äkta och nya upplevelser måste du ha totalkoll på din kund. Du måste arbeta snabbt, vara lyhörd och hela tiden ha en agil strategi för ditt varumärke, dina tjänster och dina produkter. Därför har vi byggt Experience Center – en begränsad, fysisk plats för gränslösa möjligheter.

På nya Experience Center sätter vi upplevelser i centrum. Upplevelser som omvandlar människor till hängivna fans av ditt varumärke. Upplevelser som får dina befintliga kunder att känna lojalitet. Upplevelser som får dina medarbetare att känna engagemang och en vilja att göra skillnad. 

Hur det går till? Ganska enkelt faktiskt; vi skapar team där du som kund ingår tillsammans med digitala specialister, designers, utvecklare och varumärkesstrateger. Detta tvärfunktionella team prototypar sedan fram lösningar för just ditt företag. Eftersom vi arbetar i fokuserade sprintar, kan vi korta ner flera månadens arbete – och oändliga möten – till ett par veckor. 

Upplevelserna når vi genom insikterna från Experience Center. Snabbheten uppnår vi genom att korta ner flera månadens arbete och oändliga möten till ett par veckor.
Men, som vi brukar säga, för att uppleva en upplevelse måste du uppleva den. Därför är du varmt välkommen till Experience Center. Alltid.

Kontakta oss:

dan.josefsberg@pondsthlm.com, CEO Pond
petra.stenqvist@pondsthlm.com, CXO Pond

 

>> Läs mer om Experience Center och Pond här

 

Följ oss