Kvittohantering

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.
Kvittohantering | PwC

Få pappersfria reseräkningar med MyBusiness Kvitto


Kvittohantering är ett aber för alla företagare, med mängder av papper som ska sparas i åratal. Med MyBusiness Kvitto förändras allt.
 

Fota bara kvittot

I MyBusiness Kvitto sköter du reseräkningar, traktamenten och andra kostnader i mobilen, helt utan papper. Hanteringen blir enklare, kvaliteten på underlagen bättre och den digitala formen gör arbetet lättare för alla inblandade. Det enda du behöver göra är att fota kvittot, så sparas datum, summa och moms automatiskt. När det är dags att lämna in utläggsrapport till lönekontor eller revisionsbyrå är det bara att markera och skicka. En annan fördel med digitala kvitton är att de bara behöver sparas i tre år, till skillnad från papperskvitton som ska sparas i sju år.
 

Digitalt och sökbart

Med digitala kvitton sparar du tid, papper och arkiveringsutrymme. Vid revision, eller när din revisor efterfrågar kvittounderlaget, har du digitalt, sökbart underlag med bra kvalitet.
 

Fördelarna med MyBusiness Kvitto

  • Hantera alla utlägg, milersättningar och traktamenten direkt i mobilen
  • Attesterande chef får den anställdes utläggsrapport till sin mobil för godkännande via en push-notis
  • Digitala kvitton mejlas till appen och omvandlas automatiskt till ett utlägg
  • Appen kan läsa ett trettiotal olika kvittotyper (SAS, SJ, Easypark med flera) och kassakvitton tolkas automatiskt
  • Enkel anpassning av appen för ditt företags specifika behov: konton, betalsätt och koppling till bokförings- eller löneprogram med mera
  • Säkra ekonomiska rutiner via företagsspecifika attestkedjor, beloppsgränser och avdelningsstrukturer
  • Fungerar på alla smartphones och som responsiv webblösning på större skärm
  • Använder du ett kopplat företagskort får du en notis om att det finns utlägg att hantera
  • Med koppling till elektroniska körjournaler är det enkelt att rapportera milersättning

Kvittohantering

Vill du veta mer? Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig.

By submitting your email address, you acknowledge that you have read the Privacy Statement and that you consent to our processing data in accordance with the Privacy Statement (including international transfers). If you change your mind at any time about wishing to receive the information from us, you can send us an email message using the Contact Us page.

loading-player

Playback of this video is not currently available

Kontakta oss

Magnus Eriksson
Ansvarig små och medelstora företag
Tel 0709-29 11 25
Email

Följ oss