Resultat-, balans- och likviditetsbudget

Resultat-, balans- och likviditetsbudget | PwC

Nå målen med en samlad överblick av hela ekonomin


När du blickar framåt och sätter mål, är det enklare med en tydlig överblick av hela ditt ekonomiska läge. En överblick som visar hur allt hänger ihop.

 

Allt du behöver

Med tjänsten resultat-, balans- och likviditetsbudget får du den överblick du behöver. Speciellt framtagen för dig som företagsledare eller ekonomichef innehåller den allt du behöver för att styra din verksamhet på ett strukturerat sätt. Tillsammans med din rådgivare på PwC arbetar ni igenom intäkter, kostnader, inköp, investeringar, finansiering, säsongsvariationer och övriga faktorer som påverkar en budget. Årsbudgetarna bryts ned månad för månad och kan även kompletteras med en övergripande flerårsbudget.
 

Full kontroll

En resultat-, balans- och likviditetsbudget strukturerar, samlar och länkar samman historiska utfall med förväntningar. Vilket ger dig tydliga, användarvänliga rapporter av utfall jämfört med respektive budget. Men också ett bra beslutsunderlag och full kontroll över verksamheten.

Resultat-, balans- och likviditetsbudget

Vill du veta mer? Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig.

By submitting your email address, you acknowledge that you have read the Privacy Statement and that you consent to our processing data in accordance with the Privacy Statement (including international transfers). If you change your mind at any time about wishing to receive the information from us, you can send us an email message using the Contact Us page.

Kontakta oss

Pontus Tonning
Partner, PwC Sverige
Tel 010-212 55 10
Email

Följ oss