{{item.title}}
Ivalua är en ledande leverantör av molnbaserad mjukvara som erbjuder effektiva digitala lösningar för inköp, leverantörshantering och optimering av leveranskedjan. Med användarvänliga funktioner underlättar det effektiv hantering av inköp, avtal, inköpsprocesser och fakturahantering.
PwC levererar konkreta och hållbara resultat genom att kombinera bransch-, process- och teknikkunskap. Våra erfarna rådgivare bidrar med en kombination av affärsinsikt och teknisk kunskap. Vi samarbetar med våra kunder för att omvandla deras verksamhet i linje med deras strategiska mål.
Kontakta oss för diskussion!
De nordiska företagens investeringar i eProcurement är 50 procent lägre än motsvarande siffror för övriga världen.
Vill du ha hjälp med din transformation? PwC och Ivalua hjälper dig med omställningen och effektivisering av hela inköpsfunktionen.
För att öka noggrannheten i leverantörsdata och centralisera all din leverantörsinformation, samt hantera risk och prestation på ett och samma ställe, hjälper PwC din organisation att definiera styrning för hantering av leverantörsdatabasen, upprätta leverantörshierarki och kodifiering.
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig med Supplier Management? Kontakta Patric Olsson för diskussion!
Kontakta Patric
PwC kan hjälpa din organisation att förenkla och anpassa processer relaterade till kontrakthantering, öka regelefterlevnad och compliance, samverkan och spårbarhet genom att centralisera kontrakten i ett enda sökbart kontraktsarkiv.
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig med Contract Management? Kontakta Patric Olsson för diskussion!
Kontakta Patric
Vi kan hjälpa dig med att implementera Ivalua Spend Management-moduler, inklusive hela Source-to-Pay-processen, leverantörshantering (SRM), inköp och spendanalys.
Vanliga frågeställningar:
Automatisering av processerna underlättar arbetet för ekonomiavdelningen. Ivalua erbjuder även end-to-end-lösning som inkluderar financefunktionen.
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig att digitalisera inköpsfunktionen? Kontakta Patric Olsson för diskussion!
Kontakta Patric
PwC kan stödja din verksamhet med att utveckla effektiv utgiftsanalys, gemensam rapportering för alla projekt och KPI:er i ett centraliserat verktyg.
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig att analysera, rapportera och utvärdera? Kontakta Patric Olsson för diskussion!
Kontakta Patric
"Effektiv leverantörshantering och digitaliserad inköpsprocess bidrar till bättre lönsamhet och ökad hållbarhet"