Det traditionella detaljhandeln är ett minne blott. Digitaliseringen, AI och nya konsumtionsmönster stöper om hela branschen från grunden.
Det gäller att hitta möjligheterna som den nya tekniken och de nya trenderna erbjuder. Vi har lösningarna – från strategi till genomförande.
Förstå marknaden och konkurrenter bättre
Nå nya insikter kring kundnöjdhet och kundbehov
Analysera varumärkets tillväxtstrategi
Analysera sortiment, utbud och butiksdata
Allt handlar om omnichannel, optichannel och upplevelser.
Tekniken revolutionerar online och fysisk detaljhandel. Om och om igen.
Vinnarna blir de som snabbast provar nya tekniska innovationer.
Varumärken ska överensstämma med kundernas värderingar.
Varumärken ska lyfta fram hållbarhetsfrågor.
Sociala medier påverkar i allt högre grad varumärkets rykte.
Nya konsumentbeteenden kräver transparenta leveranskedjor.
Total transparens blir avgörande för en effektiv supply chainstrategi.
Digital aktivering är nyckeln för att utveckla leveranskedjan.