My Business 2.0 - bättre kontroll och roligare administration

man och kvinna med surfplatta


PwC lägger ner ett omfattande arbete på att vidareutveckla affärsplattformen MyBusiness. Våren 2018 lanseras MyBusiness 2.0 – med fokus på användarvänlighet och kunders föränderliga behov.

Den uppdaterade tjänsten kommer att ge kunden ännu bättre möjligheter att:

  • ha överblick och god kontroll på företagets ekonomi
  • skräddarsy användarupplevelsen genom att kunna välja att se allt från lättöverskådliga sammanfattningar till detaljerad information
  • förenkla och spara tid genom att plattformen är tillgänglig när som helst och var som helst
  • få råd och insikter kring hur företaget skulle kunna utvecklas.

Både medarbetare och kunder är med i den iterativa utvecklingsprocessen.

– För oss är det viktigt att inte bara tro att vi vet vilka behov användaren har. Det vi gör ska vara förankrat i verkligheten och vi arbetar för att verifiera det, säger Magnus Lindell, produktägare inom Business Services.

För närvarande har Business Services 25 000 kunder som alla har tillgång till MyBusiness. Plattformen kan anpassas utifrån kundernas behov, beroende på om de behöver mycket eller lite av tjänsten. Målet med MyBusiness 2.0 är att effektivisera kundens administration så att kunden kan fokusera på sin verksamhet och på att utveckla sitt företag. 

– MyBusiness 2.0 ska vara en positiv upplevelse för alla användare och det är helt avgörande att tjänsten håller mycket hög kvalitet, säger Sara Callander, konsult inom Business Services.

Kontakta oss

Johan Rippe

vVD och ansvarig marknadsfrågor

Tel 0709-29 11 88

Följ oss i sociala medier